Zone A (Bonus)

Jumaat, 21 Oktober 2011

SUAMI RAKUS

Suri rumah ramai mengidapi HIV gara gara suami melanggan pelacur. Saya perhatikan kita kurang  mengambil berat berhubung perkhidmatan di internet sehinggakan saya mendapati suami sendiri, guru berusia 52 tahun,  telah mendaftar di internet untuk mencari gadis atas tujuan seks dans sanggup membohongi saya kononnya keluar untuk menghadiri mesyuarat sedangkan mesyuarat itu tidak wujud.

Antara laman web sepatutnya dipantau dan diambil tindakan, Hornymatches.com dan Adultfriendfinder sex.


Kini baru saya mengetahui fakta, ramai gadis Melayu menawarkn khidmat sex di kedua lamn web ini. Sebilangan mereka dipercayai berusia 16 tahun. Suami saya guru dan saya tahu dia telah mengadakan hubungan seks dengan gadis berusia 16 tahun. 

Saya jijik dan akan menuntut fasak sebab tingkah laku suami saya kini amat buruk. 

Hal lebih membimbangkan, saya khuatir anak murid di sekolah bakal menjadi mangsa kerakusan suami dan sebilangan rakannya. Mereka juga didapati sering menghantar gambar lucah kepada gadis di bawah umur, seusia anak mereka. 

Journalis Maya : Wanita Teraniaya
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan