Zone A (Bonus)

Sabtu, 15 Jun 2013

SURAT IKHLAS 4 MAZIDUL

 Salam sdr mazidul,

Aku maznin hj ibrahim, pure sabahan (sandakan).

Ikhlas n jujur ckp.. aku sedari dulu sjk program TV3 (999), sgt2 x menyukai sdr sbb aku brpndpt, sdr trlalu brlebihan masa mengendalikn program trsbt.. kekdg melebihi pihak brkuasa iaitu PDRM...  Namun sjk kebelakangan ini.. x silap sjk awl thn ni..aku dh mula meminati cara sdr... 

inilh yg dikatakn "x kenal maka x cinta"... cara sdr ada bnyk kelainan, mula memikat hati.. lebih lg sjk pndedahan sdr tntng seorg pnmpng airasia "seorg ibu n anak, di aniaya di vietnam"..TAHNIAH PALING IKHLAS N JUJUR 4 U MAZIDUL...

Aku hrp sdr akn trs dgn gaya lenggok sebegini ya... dedahkn apa yg patut wlu pahit utk Diterima...

Ikhlas wlu jauh... MAZNIN


Tiada ulasan:

Catat Ulasan