Zone A (Bonus)

Jumaat, 22 Jun 2012

GEREJA AWANG HITAM

Saya dapati warga Nigeria kini membuka gereja di Desa Aman Puri, Kepong, Selangor. Sila klik di sini untuk melihat gambar gereja saya maksudkan.

Mereka dipercayai memasuki Malaysia menggunakan pas pelajar 'bible studies'. Justeru bagaimanakah Majlis Daerah Gombak boleh membenarkan gereja terbabit beroperasi? 

Bagaimana pula Jabatan Imigeresen meluluskan permit untuk pastor mereka?

Journalis Maya : Lim

6 ulasan:

  1. Semuanya tentang duit..
    Pendapat saya la..
    Huhu..

    BalasPadam
  2. tolonglah hentikan mengambil dia orang..dah berlambak dah..rimas saya ...

    BalasPadam
  3. Kat giant taman connaught pun belambak bro.cer terjah sikit sakit mata nengoknye kalau tak silap lebih 10 kedai jg lah.iklan tentang aktiviti gereja diorang pun ada gak

    BalasPadam
  4. Betul dorang ni kalau tk kacau org takpa, ni jadi takut..saya pernah di follow seorang dr mereka dari kedai, bila sampai depan blog, dia terus berdiri depan saya say " Hello babe" ..saya yg panik terus terjah menjerit " What!!!,," dia terus bla terpinga-pinga..

    BalasPadam
  5. Salam, Pasal church ni usah cakaplah. Memang dia orang dah ada banyak church di Malaysia. Harap pihak yang bertanggungjawab peka keadaan ini. Siapa "PASTOR" yang mengendalikan tempat tersebut? Adakah mereka ini mempunyai kelayakan dan status dokumen perjalanan mereka melayakkan mereka menjalankan tugas sedemikian. Kepada yang berminat ingin tahu cerita PASTOR di Nigeria bolehlah melayari di www.olufamous.com. Banyak cerita menarik mengenai mereka dan kehidupan warga negara Nigeria di sana. Sudi-sudikan membaca...

    BalasPadam
  6. Amen. Malaysia kan Negara Sekular terimalah hakikat Malaysia bukan Negara Islam seperti mana yang digembar gemburkan . Jika Malaysia Negara Islam maka tiada lah Casino genting , Tiadalah Hiburan Clubbing di Bukit Bintang dan sebagainya .. tiadalah Batu Caves. Renungkanlah..

    BalasPadam