Zone A (Bonus)

Khamis, 12 April 2012

RAWATAN HOMEOPATI DIRAGUI

Saudara Mazidul, sebernarnya sudah lama saya hendak menceritakan perkara ini.  Saya seorang daripada  ahli keluarga mangsa terlalu taksub dengan rawatan homeopati. Kakak saya 2 kali keguguran sewaktu mengandung selepas mandi ais yang diwar-warkan oleh perawat. 

Saya mula tidak berasa yakin dengan rawatan terbabit selepas melihat taraf pendidikan doktor terbabit,   emiritus. Setahu saya sedikita sahaja pemegang status emiritus di malaysia. Kebanyakan info saya dapat disini

Mereka ini juga mengunakan agama sebagai pelindung aktiviti perbohongan mereka. Saya mendapati mereka  menghasut pesakit supaya tidak ke hospital jika sakit dan bergantung sepenuhnya kepada ubatan mereka buat dsebabkan ubatan di hospital diperbuat daripada dadah dan memutar belitkan fakta sehingga ramai tertipu.

Saya harap saudara Mazidul dapat membantu saya mendedahkan maklumat ini sebab ramai tertipu dan dapat juga menolong saya menyelamatkan kakak saya terlalu taksub dengan kaedah perubatan ni.

Journalis Maya: Pening Kepala 

1 ulasan:

  1. Tidak semua pengamal homeopati sebegitu. Mungkin 1 daripada 100. Sya penah bekerja di klinik homeopati. Rawatan nya sgt bagus.Utk pengetahuan saudara/i rawatan homeopati ada banyak kaedah. Kalau en mazidul nak keterangan lanjut boleh hubungi Dr Zainul Azmi, presiden Majlis Homeopathy Malaysia..Zainul59@gmail.com atau dialamat MAJLIS PERUBATAN HOMEOPATHY MALAYSIA UNIT B07-3 TAMAN DAGANG,DISNEY CENTER TAMAN DAGANG,68000 AMPANG SELANGOR

    BalasPadam